مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1393 ساعت 12:202015-03-01پزشكي

ضرورت سازماندهی جوانان در عملیات های بشردوستانه


رییس جمعیت هلال احمر با اشاره به بحران های روزافزون در دنیا، گفت: تقویت توان جوانان و بکارگیری موثر ظرفیت های آنان در آمادگی و پاسخگویی به سوانح و غلبه بر چالش های بشردوستانه ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، دکتر امیرمحسن ضیایی در نشست بین المللی نقش جوانان در سلامت پس از بلایا که روز یکشنیه در هتل استقلال برگزار شد، اظهارداشت: نهضت بین المللی صلیب سرخ در طول بیش از 150 سال فعالیت خود در حیطه تامین نیازهای آسیب دیدگان مصدومان ناشی از جنگ و خشونت و سوانح طبیعی خدمات بزرگی به بشریت ارایه داده اند.

وی افزود: هلال احمر در هنگام سانحه به صورت عملیات امداد و نجات و پس از سانحه به صورت اسکان آسیب دیدگان و فعالیت های توانبخشی ایفای نقش کرده و در حال حاضر همه دولت ها اقدامات این نهاد را به رسمیت می شناسند.

ارتقای نقش جوانان در گروه استفاده از تجربیات رهبران و خلق ایده های نوبه گفته رییس جمعیت هلال احمر، با افزایش روزافزون سوانح طبیعی و جنگ و درگیری در گوشه و کنار دنیا نهضت صلیب سرخ و هلال احمر به عنوان جنبش بشردوستانه با در اختیار داشتن بیش از میلیون ها داوطلب بر اساس اصول هفتگانه از جایگاه ممتازی برخوردار است.

وی با تأکید بر نقش جوانان در ارتقای فعالیت های امدادی، درمانی و توان افزایی در هلال احمر اظهار کرد: ارتقای نقش جوانان در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت سازماندهی جوانان در عملیات های بشردوستانه

ضرورت سازماندهی جوانان در عملیات های بشردوستانه