مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1393 ساعت 11:502015-03-01اقتصادي

تولید محلول ایرانی برای شستن خودرو بدون آب


نانوامولسیون غیرالکلی پایه نانوشوینده طبیعی خودرو ضمن ثبت اختراع و دریافت گواهی استاندارد به عنوان یک محصول نانو مقیاس به تایید ستاد ویژه توسعه فناوری نانو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هم رسیده است.

- محققان ایرانی با انگیزه یافتن راهی برای صرفه جویی در مصرف آب در کشور، موفق به تولید نخستین نانو شوینده طبیعی خودرو در جهان شدند.

یکی از مخترعان این نانوشوینده غیرالکلی خودرو اظهار داشت: این ترکیب شوینده جدید که فاقد هر گونه نمونه مشابه بوده و با فرمولاسیون و شیوه های ابتکاری تولید شده دارای گواهی ثبت اختراع و گواهی اندازه ذرات از پژوهشگاه صنعت نفت را دارد و قادر است بدون نیاز به آب بخش های مختلف خودرو از جمله بدنه، موتور، رینگ و لاستیک ها را کاملا تمیز کند.

مهرتاش هدایتی منش، پژوهشگر شیمی با اشاره به قدرت پاک کنندگی بسیار بالای این محصول که توان زدودن انواع آلودگی از سطوح مختلف را دارد اظهار داشت: برای استفاده از این شوینده کافی است مقدار کمی از محلول داخل بطری روی خودو اسپری شده و سپس با پارچه تمیز روی آن کشیده شود.

بدین ترتیب نه تنها خودرو به طور کامل تمیز میشود که جلایی مشابه پولیش پیدا می کند.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان کیمیا شیمی سهند تصریح کرد: هر بطری نیم لیتری حاوی محلول نانو شوینده که با قیمتی بسیار ارزان عرض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید محلول ایرانی برای شستن خودرو بدون آب

تولید محلول ایرانی برای شستن خودرو بدون آب