مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1393 ساعت 11:402015-03-01اقتصادي

جزییات گرانی 9 حامل انرژی از فروردین/ جدول بار مالی قبوض انرژی


پس از افزایش قیمت آب، برق، بنزین و گازوییل، احتمال گرانی گاز از ابتدای بهار سال آینده در حالی قوت گرفته که با قیمت های فعلی، هر خانوار ماهانه باید 180 تا 220 هزار تومان برای پرداخت قبوض کنار بگذارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، پس از افزایش عوارض فروش آب شرب، گرانی 10 درصدی قیمت برق و 5 درصدی قیمت بنزین و سایر فرآورده ای نفتی، اضافه شدن یک بند ناشناخته به قبوض برق و گاز طبیعی و مسئولان دولت تدبیر و امید تاکید می کنند که اجرای فاز سوم قانون هدفمندی یارانه ها هنوز آغاز نشده است.

اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور هم در واکنش به دور جدید گرانی حامل های انرژی تاکید می کند: دولت از اختیارات قانونی خود برای افزایش بهای حامل های مختلف انرژی به ویژه گرانی 10 درصدی قیمت برق استفاده کرده است.

از سوی دیگر، قیمت اکثر حامل های انرژی در حالی افزایش یافته است که احتمال گرانی هر متر مکعب گاز طبیعی هم در ابتدای بهار سال آینده قوت گرفته است.

دولت در روزهای ابتدایی آغاز سال 93 هم روی به گرانی گاز خانگی آورد و 20 درصد قیمت ها را بالا برد.

حمیدرضا عراقی مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران درباره احتمال افزایش قیمت گاز طبیعی با تاکید بر اینکه تاکنون هیچ سناریویی توسط شرکت گاز برای گرانی قیمت گاز به دولت ارسال نشده است، تاکید می کند: با این وجود، شرکت گاز تابع سیاست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات گرانی 9 حامل انرژی از فروردین/ جدول بار مالی قبوض انرژی

جزییات گرانی 9 حامل انرژی از فروردین/ جدول بار مالی قبوض انرژی