مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1393 ساعت 11:252015-03-01بين الملل

بحران آب این بار در سنندج


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کردستان، با بیان این که تابستان سال آینده، سنندج واقعاً بحران آب دارد از مردم خواست مصرف بهینه آب داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه ی کردستان، نشست آب و اقتصاد مقاومتی با همکاری سازمان بسیج اساتید استان در شرکت آب منطقه ای کردستان برگزار شد، مهندس اقبال شانظری ، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کردستان در این نشست گفت: با رویکرد اقتصاد مقاومتی می توان برخی مشکلات بحران آب را برطرف کرد.

وی اظهار کرد: باید مردم را با این واقعیت روبرو کرد که در استان مشکل آبی داریم و رسانه ها باید در این زمینه با هم فکری و همراهی آب منطقه ای در خصوص مصرف بهینه آب فرهنگسازی کنند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کردستان تصریح کرد: سنندج از شهرهایی با تنش آبی است و آب منطقه ای با برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت درصدد برطرف کردن این معضل است.

شانظری، با بیان این که تابستان سال آینده، سنندج واقعاً بحران آب دارد از مردم خواست در مصرف بهینه ی آب صرفه جویی کنند.

قادرزاده از اساتید دانشگاه های استان در ادامه این جلسه نیز با بیان این که در بخش آب واقعاً مصرف بی رویه می شود، گفت: باید سیاستگذاری ها در بخش صنعت، کشاورزی و شرب در جهت درست و اقتصادی مصرف کردن آب اصلاح شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران آب این بار در سنندج

بحران آب این بار در سنندج