مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1393 ساعت 11:152015-03-01دانش

جذب 220 هیئت علمی در دانشگاه های آزاد فارس تا پایان سال 94


رییس دانشگاه آزاداسلامی شیراز بابیان اینکه جذب هیئت علمی یکی ازسیاست های دنبال شده در دانشگاه آزاد است، گفت: مقرر شده تا پایان سال 94حدود 220 هیئت علمی برای دانشگاه های آزاد فارس جذب شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حمزه سارویی پیش از ظهر یکشنبه در نشستی خبری که برای تشریح نتیجه شصت و نهمین شورای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، گفت: دانشگاه آزاد علاوه بر اینکه درآمدهای خود را از خیل شهریه ها تامین می کند، سیاستی را دنبال می کند که با تجاری سازی نیز درآمد ایجاد کند که ایجاد مراکز رشد و شرکت های دانش بنیان گامی در همین راستا است.

وی با اعلام اینکه اولین مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی شیراز تاسیس خواهد شد، تصریح کرد: در کشور تولید علم در سطح بالایی قرار دارد ولی این تولید علم زمانی می تواند مفید واقع شود که در راستای تجاری سازی باشد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی شیراز ادامه داد: هدف شرکت های دانش بنیان این است که دانش را تجاری سازد و این سیاستی است که دانشگاه آزاد نیز به جد آن را دنبال می کند.

سارویی با اشاره به اینکه یکی از مباحث مطرح شده در نشست مذکور مبحث گسترش تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد بوده است، عنوان کرد: در حال حاضر عمده واحدهای دانشگاه آزاد در رشته های بسیار خوبی دارای تحصیلات تکمیلی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 220 هیئت علمی در دانشگاه های آزاد فارس تا پایان سال 94

جذب 220 هیئت علمی در دانشگاه های آزاد فارس تا پایان سال 94