مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1393 ساعت 09:402015-03-01ورزشي

قهرمان گلستانی کاراته جهان تجلیل شد/ اقتدار در سایه اتحاد


مراسم تجلیل از قهرمان کاراته جهان ایمان سنچولی و مربی وی علی اکبر بارانی با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در حسینیه سیستانی های گرگان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، عضو هیات امنا حسینیه سیستانی ها شامگاه شنبه در این مراسم گفت: ایمان سنچولی با این قهرمانی دیگر ایمان سنچولی نیست، او دیگر ایمان سیستانی و ایمان ایرانی هم نیست.

احمد دشتی زا با بیان اینکه این ورزشکار ایمان اسلامی است، اظهار کرد: باید بر خودش و خانواده بزرگش که چنین فرزندی پرورش داده است و مربی او درود فرستاد.

وی ادامه داد: ایمان اسلامی در رقابت های جهانی توانست با هنرنمایی خود پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز در آورد و نام منطقه را سربلند کند.

دشتی زا با بیان اینکه وی الگوی جوانان و نوجوانان است، خاطر نشان کرد: اما ایمان باید بداند پیروزی این نیست چرا که این پیروزی روزی به دست می آید و روزی هم تمام می شود.

وی با بیان اینکه پیروزی غلبه بر هوای نفس است تصریح کرد: پیروزی زمانی دارای ارزش است که اسیر دام های پهن شده در مسیر زندگی نشویم.

عضو هیات امنا حسینیه سیستانی ها ادامه داد: حسینه سیستانی ها هزینه رفت و برگشت به عتبات عالیات را به این ورزشکار اهدا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمان گلستانی کاراته جهان تجلیل شد/ اقتدار در سایه اتحاد

قهرمان گلستانی کاراته جهان تجلیل شد/ اقتدار در سایه اتحاد