مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1393 ساعت 07:052015-03-01سياسي

مجلس در حذف پردرآمدها سیاسی کاری می‎کند


رییس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی سیاسی کاری مجلس را درحذف دهک های پردرآمد جامعه از فهرست یارانه بگیران بیشتراز دولت دانست - وگفت: سهم سیاسی کاری در حذف دهک ها در نزد مجلس و دولت وجود دارد اما سهم مجلس به واسطه ارتباط با مردم بیشتر است چراکه نمایندگان از رشد قیمت ها هراس دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، غلامرضا تاجگردون که به همراه جمشید پژویان در برنامه گفت و گوی ویژه خبری با موضوع حذف یارانه پردرآمدها، تصمیم درست بدون مجری شرکت کرده بود، افزود: دراین زمینه قیود و زمینه های بررسی روند و حذف تنظیم شد اما دولت احساس کرد که نمی تواند در این موضوع مشترک با مجلس همکاری کند.

وی درمورد دلیل اینکه دولت و مجلس حاضر به برعهده گرفتن مسوولیت حذف دهک های پردرآمد از هدفمندی یارانه ها نیستند، گفت: بر اساس تصمیم مجلس مقرر شد افراد دارای درآمد بالای 25 میلیون ریال از دریافت یارانه ها حذف شوند و درآمد حاصله نیز در استانها هزینه شده و مردم بتوانند اوراق مشارکت خریده و منافع و مصارف به هم نزدیک شوند.

تاجگردن گفت: دولت در جلسه مشترک اعلام کرد که امکان لازم برای کسب اطلاعات در مورد میزان درآمد 25 میلیون ریالی را ندارد.

وی با بیان اینکه بیشتر درآمدهای قابل شناسایی مربوط به افراد حقوق بگیر است، گفت: بر اساس خوداظهاریهای صورت گرفته 10 درصد جمعیت کشور (ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس در حذف پردرآمدها سیاسی کاری می‎کند

مجلس در حذف پردرآمدها سیاسی کاری می‎کند