مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1393 ساعت 03:452015-03-01سياسي

«شبکه افق» در بند تفکرات جناحی نباشد


شبکه تلویزیونی افق، رسما افتتاح شد؛ شبکه ای که به گفته نادر طالب زاده به عنوان مجری برنامه افتتاحیه به موسیقی اهمیت زیادی خواهد داد؛ اما شاید منظور وی از موسیقی، - آن موسیقی عامی که همگان انتظار دارند، نباشد و احتمالا موسیقی در این شبکه بیشتر در خدمت تفکر سیاسی است.

این البته حدس و گمانی است که از پخش اولین کلیپ پس از افتتاح رسمی این شبکه نشأت می گیرد، زیرا در همان لحظات ابتدایی در برنامه افتتاحیه این شبکه، اولین موسیقی پخش شده آن، کلیپ مرگ بر آمریکا بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تابناک در ادامه نوشت: مجری برنامه افتتاحیه شبکه افق، در همان ابتدا این شبکه را متعلق به فعالان جبهه فرهنگی انقلاب دانست و ایجاد چنین شبکه ای را دغدغه ای بیست و چند ساله قلمداد کرد که امروز محقق شده است.

عنوان جبهه فرهنگی انقلاب که صاحبان اصلی شبکه افق خواهند بود، عنوانی است که هرچند بسیار عام الشمول است، در عمل به طیف خاصی محدود گشته و مشاهده شده ، آنچه به عنوان فعالیت های جبهه فرهنگی انقلاب تاکنون معرفی و تبلیغ شده، یک تفکر سیاسی خاص است که تاکنون نتوانسته یا نخواسته است به صورت جامع و مانع، نسبت خود را با اصول و مبانی انقلاب اسلامی و امام راحل مشخص کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«شبکه افق» در بند تفکرات جناحی نباشد

«شبکه افق» در بند تفکرات جناحی نباشد