مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1393 ساعت 01:402015-02-28اقتصادي

خبر خوش برای آزادراه تهران – شمال


در حالی که با تعیین تکلیف قطعه اول آزادراه تهران – شمال بین وزارت راه و شهرسازی، بنیاد مستضعفان و پیمانکار چینی کار بر روی این قطعه دوباره از سر گرفته شده معاون آخوندی اعلام کرده خبری خوش برای این آزادراه تاریخی در راه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پس از نزدیک به 20 سال بلاتکلیفی در ساخت و تکمیل آزادراه تاریخی تهران – شمال وزارت راه و شهرسازی پیگیری های ویژه خود را برای به سرانجام رساندن این طرح بزرگ آغاز کرده و رییس شرکت ساخت رسما اعلام کرده خبری خوش در این زمینه در آینده نزدیک اعلام خواهد شد.

علی نورزاده در نشست خبری خود با خبرنگاران با بیان این مطلب تصریح کرد: قطعه چهار این آزادراه بسیار مهم که از نزدیک به سه سال قبل به زیر بار ترافیک رفته پس از انجام تغییرات لازم تکمیل شده و تا 20 اسفند امسال مجددا مورد استفاده قرار می گیرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی درباره آخرین وضعیت قطعه یک این آزادراه نیز اعلام کرده است با مذاکرات انجام گرفته بین این وزارتخانه و بنیاد مستضعفان بار دیگر پیمانکار چینی که به دلیل مشکلات بوجود آمده کار عملیات اجرایی را متوقف کرده بود بار دیگر تعیین تکلیف شده و در حال اجرای این قطعه بسیار مهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوش برای آزادراه تهران – شمال

خبر خوش برای آزادراه تهران – شمال