مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1393 ساعت 22:052015-02-28سياسي

مدیران منطقه آزادقشم برای تعطیلات نوروز همکاری لازم را انجام دهند


یکی از نگرانی های ما عدم پای کار بودن منطقه آزاد قشم در تعطیلات نوروز است و مدیران این منطقه باید برای تعطیلات نوروز همکاری لازم را انجام دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، جاسم جادری شنبه شب در ششمین نشست ستاد اجرایی خدمات سفر استان هرمزگان با تاکید بر اینکه تمامی مدیران استان هرمزگان باید همانند سال گذشته در ایام نوروز 94 نیز پای کار باشند، عنوان کرد: سال گذشته به دلیل همکاری و هماهنگی مناسبی که در هرمزگان صورت گرفت نوروز بسیار خوبی را با وجود وقوع چند حادثه پشت سر گذاشتیم.

وی افزود: امیدواریم تعطیلات نوروز 94 نیز بدون حادثه و خطر و با ارائه خدمات مناسب همراه باشد و کارنامه ای درخشان را در این ایام رقم بزنیم.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه استان هرمزگان با تمام توان برای پذیرایی از مسافران نوروزی در همه زمینه ها آماده است، تصریح کرد: خوشبختانه مقدمات کار در کمیته های تخصصی ستاد خدمات سفر استان انجام شده و دستگاه های اجرایی طبق دستورالعمل ها مکلف به اجرای وظایف خود در تعطیلات نوروز هستند.

جادری خاطرنشان کرد: مدیریت استان هرمزگان به صورت یکپارچه و هماهنگ آماده پذیرش گردشگران نوروزی است و برخی ایرادات و مشکلات نیز باید تا پیش از آغاز تعطیلات رفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران منطقه آزادقشم برای تعطیلات نوروز همکاری لازم را انجام دهند

مدیران منطقه آزادقشم برای تعطیلات نوروز همکاری لازم را انجام دهند