مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1393 ساعت 17:552015-02-28دانش

برگزاری همایش ملی آموزش عالی قرآنی و تأمین نیازهای شغلی جامعه


رییس مرکز هماهنگی و توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی کشور از برگزاری اولین همایش ملی آموزشی عالی قرآنی و تامین نیازهای شغلی جامعه در تاریخ 12 اسفند در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، نشست خبری اولین همایش ملی آموزشی عالی قرآنی و تأمین نیازهای شغلی جامعه با سخنرانی دکتر ابوالفضل خوش منش، رییس مرکز هماهنگی و توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی کشور بعد از ظهر امروز شنبه نهم اسفند در وزارت علوم برگزار شد.

خوش منش در این نشست گفت: لازم است توضیح اجمالی راجع به فعالیت این مرکز که ما در آن در خدمت جامعه قرآنی مقاطع عالی خودمان هستیم، ارائه دهم.

وی افزود: ما در کشور یک شورایی به نام شورای عالی انقلاب فرهنگی داریم که چند شورا زیرمجموعه آن است که آنها دیگر شورا هستند که در ذیل آن شورای عالی قرار دارد.

درباره شورای عالی انقلاب فرهنگی بحث ها و ارزیابی ها و نقد و نظرهایی بوده است.

یکی از آن نقدها این بوده که شورای عالی انقلاب فرهنگی جایی است برای برنامه گذاری و قانون نویسی و بودجه خاصی در هیات عالی فرهنگی کشور ندارد.

رییس مرکز هماهنگی و توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی کشور ادامه داد: بعد از 15 سال بنا بر این شد که یک نهاد قرآنی در حوزه علمی- فرهنگی داشته باشیم و بحث هایی شد که از این قرار بود:1- وزارت قرآن داشته باشیم2-


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش ملی آموزش عالی قرآنی و تأمین نیازهای شغلی جامعه

برگزاری همایش ملی آموزش عالی قرآنی و تأمین نیازهای شغلی جامعه