مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1393 ساعت 16:552015-02-28سياسي

جذب جوانان به مساجد نیازمند چاره اندیشی مسئولان فرهنگی است


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: جذب جوانان به مساجد نیازمند چاره اندیشی مسئولان فرهنگی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، آیت الله محسن مجتهد شبستری بعد از ظهر شنبه در مراسم افتتاح مسجد فاطمیه مارالان اظهار داشت: مهمترین ابزار جنگ نرم ماهواره است که می خواهند از این طریق تمام ارزش ها و مقدسات و اصول جمهوری اسلامی را زیر سوال برده و تضعیف کنند و به جای آن ارزش ها و اصول اسلامی، ارزش های غربی را جایگزین کنند.

وی با تأکید بر این که یکی از مهمترین برنامه های فرهنگی دشمنان خالی کردن مساجد است، افزود: مساجد به عنوان پایگاه های مقابله با جنگ نرم دشمنان، نقش تأثیرگذاری در خنثی سازی فتنه های دشمنان دارند و باید نسبت به جذب بیش از پیش جوانان به مساجد چاره اندیشی شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با ذکر این مطلب که دشمنان می خواهند سبک زندگی غربی را ترویج دهند، گفت: طبق نظر کارشناسان یکی از عوامل ازدیاد طلاق حتی در کشور ما ماهواره ها بوده و باید نسبت به استفاده از این وسیله تجدید نظر جدی شود.

وی افزود: همانطوری که در جنگ نظامی مردم بسیج شدند و مقاومت کردند ما هم باید در مقابل این جنگ نرم و ماهواره عمیقا کار کنیم و مقابله با این ماهواره ها و وسیله های شیطانی که ام الفساد بوده و دین، انقلاب و خون شهدا را پایمال می کند و به خانواده ها لطمه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب جوانان به مساجد نیازمند چاره اندیشی مسئولان فرهنگی است

جذب جوانان به مساجد نیازمند چاره اندیشی مسئولان فرهنگی است