مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1393 ساعت 16:302015-02-28حوادث

"...کسی دست نزند"؛ یادداشت شکارچی قوچ های پرور برای محیط بانان


رییس حفاظت محیط زیست شهرستان مهدیشهر از دستگیری یک شکارچی در منطقه حفاظت شده پرور خبر داد و گفت: این شکارچی با یک ترفند خاص قصد فریب ماموران حفاظت محیط زیست را داشت که زیرکی ماموران وی را به دام انداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،منطقه سمنان، عباس زارع در تشریح این خبر، گفت: مامورین اجرایی واحد پرور در حین گشت و کنترل و بازدید منطقه پرور متوجه حضور شکارچی در ارتفاعات جنوبی قبله کوه و یک دستگاه خودروی پراید نقره ای بدون سرنشین در حاشیه جاده شدند که یادداشتی با عنوان"خودرو خراب است و کسی به آن دست نزند" روی داشبورد خودرو مشاهده می شد.

وی ادامه داد: مامورین بلافاصله با تشکیل دو اکیپ مشغول گشت و کنترل این منطقه شدند که در ساعت 18 و در ابتدای تاریکی هوا یک نفر از ارتفاعات پایین آمده و بلافاصله سوار خودرو پراید شده و با سرعت حرکت کرد.

وی ادامه داد: خودرو در یک کیلومتر پایین تر از محل توقف توسط ماموران متوقف شده و محیط بانان پس از بازدید موفق به کشف یک اسلحه در صندوق عقب خودرو می شوند.

زارع افزود: راننده خودرو با اظهار این که خودرو دارای نقص فنی است قصد متواری شدن را داشت که مامورین از روی قرائن و تجربه کاری به وی مشکوک شده و خواستار همراهی با راننده خودرو برای انتقال به روستای فولاد محله جهت تعمیر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

"...کسی دست نزند"؛ یادداشت شکارچی قوچ های پرور برای محیط بانان

"...کسی دست نزند"؛ یادداشت شکارچی قوچ های پرور برای محیط بانان