مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1393 ساعت 16:052015-02-28اجتماعي

نصب 10 المان قرآنی در نقاط مختلف شهر تبریز


مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تبریز گفت: همزمان با مسابقات سراسری قرآن کریم، 10 المان قرآنی در نقاط مختلف شهر تبریز نصب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، اکبر امجدی شنبه در حاشیه برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم در تبریز اظهار داشت: این مسابقات با حضور 470 نفر از حافظان و قاریان قرآن کریم از پنج تا 11 اسفندماه سال جاری در تبریز برگزار می شود که به منظور افزایش حس قرآنی شهر در این ایام، المان های ده گانه در سطح شهر نصب شده است.

وی با بیان اینکه طرح اولیه این المان ها تلفیقی از نقوش تزیینی اسلامی به اضافه آیات قرآنی است، افزود: این سازه های فلزی بین 3 تا 3.

5 متر ارتفاع دارند که بر روی آن ها یک آیه قرآنی به صورت برجسته ساخته و پرداخته شده و نصب می شود.

امجدی افزود: به منظور ایجاد اثری ماندگار برای مسابقات قرآن کریم تبریز، هماهنگی های لازم با اداره کل اوقاف و امور خیریه استان انجام شده و فراخوان ساخت المان ثابت قرآنی بعداز برگزاری مسابقات برگزار خواهد شد که این المان ثابت، یادبودی برای سی و هفتمین دوره سراسری مسابقات قرآن کریم به میزبانی تبریز خواهد شد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تبریز با اشاره به نقش قرآن در زندگی جوامع گفت: باید نسبت به کاربردی کردن قرآن کریم در زندگی تلاش لازم را انجام دهیم و نباید تنها به قرائت آن اکتفا کنیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب 10 المان قرآنی در نقاط مختلف شهر تبریز

نصب 10 المان قرآنی در نقاط مختلف شهر تبریز