مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1393 ساعت 15:302015-02-28سياسي

شورای پیگیری توافقات هییت تجاری همدان به روسیه تشکیل شود


سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور روسیه گفت: استاندار همدان باید شورایی را برای پیگیری توافق و مصوبات سفر هییت تجاری و اقتصادی استان همدان به کشور روسیه تشکیل دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، مهدی سنایی ظهر شنبه در جلسه پیگیری مشکلات و موانع اجرای طرح های مهم شهرستان نهاوند که با حضور استاندار همدان در فرمانداری نهاوند برگزار شد، اظهار داشت: ثروت و سرمایه در کشور روسیه به وفور وجود دارد اما مسئولان ارشد استان و فرماندار نهاوند برای جذب آن در استان و نهاوند باید پیگیری و تلاش مستمر داشته باشند.

سنایی گفت: مقامات و مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران برای حضور و مشارکت روس ها در عرصه اقتصادی و تجاری ایران حساسیتی ندارند و تمایل و رغبت هم نشان می دهند به همین منظور بهار سال آینده استاندار یکی از استان های روسیه مهمان استان همدان خواهد بود.

وی ادامه داد: با رایزنی و مکاتبه ای که در طول یک سال گذشته با شورای شهر تهران انجام شد بزودی یک خیابان در منطقه 22 تهران به نام نهاوند نامگذاری می شود.

نماینده سابق مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: طرح ها و پروژه های مهم نهاوند در حال حاضر مشکلی ندارند اما در مورد احداث سد گرین و ادامه کار مشکلاتی در حوزه ملی برای این پروژه به وجود آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای پیگیری توافقات هییت تجاری همدان به روسیه تشکیل شود

شورای پیگیری توافقات هییت تجاری همدان به روسیه تشکیل شود