مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1393 ساعت 10:252015-02-28فرهنگي

گزیده ای از تمامی سبک های داستان کوتاه ژاپنی منتشر شد


«رژه ی پیروزی در بندر آرتور» شامل داستان های کوتاه ژاپنی از آغاز تا امروز با ترجمه اشکان کاظمیان مقیمی از سوی نشر «شورآفرین» منتشر شد.

- رژه ی پیروزی در بندر آرتور شامل داستان های کوتاه ژاپنی از آغاز تا امروز با ترجمه اشکان کاظمیان مقیمی از سوی نشر شورآفرین منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، کتاب رژه ی پیروزی در بندر آرتور ، نخستین و تنها کتاب جامع درباره ادبیات ژاپن است که به فارسی منتشر شده و این امکان را می دهد تا علاوه بر لذت خوانش داستان های کوتاه ژاپنی، با ادوار مختلف داستان نویسی ژاپن نیز آشنا شوند.

رژه ی پیروزی در بندر آرتور برگزیده یی است از همه دوره های داستان نویسی ژاپن، از آغاز تا امروز: دوره کهن (794-710)، دوره کلاسیک (1185-794)، دوره میانه (1603-1185)، دوره پیشامدرن (1868-1603) و دوره مدرن (1945-1868) و پسامدرن.

در این کتاب، سعی شده تا از هر دوره، داستان هایی ترجمه شود تا خواننده فارسی زبان بتواند سیر تحول داستان نویسی ژاپن و بالاخص داستان کوتاه ژاپنی را دنبال کند، با این نکته که هر داستان نیز نمایانگر دوره خاص خودش است.

در مجموع، از دوره های کهن، کلاسیک و میانه، از هر دوره یک داستان از یک نویسنده ترجمه شده و از دوره پیشامدرن، دو داستان از دو نویسنده و درنهایت از دوره مدرن و پسامدرن نیز نوزده داستان از چهارده نویس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزیده ای از تمامی سبک های داستان کوتاه ژاپنی منتشر شد

گزیده ای از تمامی سبک های داستان کوتاه ژاپنی منتشر شد