مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1393 ساعت 10:052015-02-28اقتصادي

جزییات جدید از پردازنده های تازه وارد اینتل


اینتل پردازنده های جدیدی را معرفی کرده است که با توجه به سیستم جدید نام گذاری آن ها، مشتریان به سادگی می توانند بفهمند که کدامیک از تراشه های اینتل بر روی دستگاه آن ها نصب شده و در چه سطح کیفی قرار دارد.

- کمپانی اینتل یکی از برترین تولیدکنندگان پردازنده در سراسر دنیاست که سعی دارد با تلاش بیشتر سهمی از بازار سیستم روی یک چیپ ها را از آن خود کند.

سال گذشته مسئولان این شرکت بعد از ضررهای قابل توجه اعلام کردند، برای مقابله با رقبایی که از ARM استفاده می کردند، دیگر با تولیدکنندگان تبلت که دستگاه های خود را به پردازنده اتم اینتل مجهز کرده بودند، همکاری نخواهند کرد.

اگر چه در سال 2014 میلادی 40 میلیون تبلت با پردازنده اتم عرضه شده بود، ولی اینتل به دلایل مالی چنین تصمیمی را اتخاذ کرده است.

حالا اینتل پردازنده های جدیدی را معرفی کرده است که با توجه به سیستم جدید نام گذاری آن ها، مشتریان به سادگی می توانند بفهمند که کدامیک از تراشه های اینتل بر روی دستگاه آن ها نصب شده و در چه سطح کیفی قرار دارد.

به عنوان مثال، در حال حاضر نام پردازنده های اتم اینتل به شکل Z3735G مشخص می شود که براساس آن می دانیم با یک پردازنده 4 هسته ای 64 بیتی از خانواده Bay Trail با حداکثر فرکانس کاری 1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات جدید از پردازنده های تازه وارد اینتل

جزییات جدید از پردازنده های تازه وارد اینتل