مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1393 ساعت 08:402015-02-28سياسي

توصیه پرفسور ایرانی برگزیده یونسکو به مردم


دانشمند و چشم پزشک شناخته شده ایرانی در آیین تجلیل سازمان علمی، فرهنگی و تربیتی ملل متحد (یونسکو) از خدمات علمی و اجتماعی خود سخنانی کوتاه ایراد کرد - که از جهان بینی و شناخت وی از خالق هستی حکایت داشت و با توصیه ای نیز همراه بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، پرفسور خدادوست در این آیین که شامگاه جمعه در شیراز برگزار شد، سخنان خود را با به نام آفریننده هستی آغاز کرد و با اشاره به توصیف های سخنرانان از وی گفت: بار بسیار سنگینی را بر دوش من نهادید.

این چشم پزشک شهیر ایرانی در ادامه با اشاره به سیر زندگی، حیات و ممات انسان ها، این پرسش را طرح کرد که اگر سیارات و جهان چندین هزار سال زنده هستند، چرا انسان تنها حدود 80 تا 90 سال زنده است.

وی گفت: بدن یک قفس و قالب است که بنیان بدن انسان را شکل می دهد و دست و پا، کلیه، کبد، ریه و دیگر اجزا برای حفظ پدیده ای درون این قفس است.

خدادوست ادامه داد: آنچه را در زندگی کوشش می کنیم، راست می گوییم، دروغ می گوییم، خوراک می خوریم و دیگر موارد برای این قفس است که گاه این قفس پا را از گلیم خویش فراتر می نهد.

این پزشک برجسته ایرانی با طرح این پرسش که من کجا می رود؟ آیه انا لله و انا الیه راجعون را پاسخی به این پرسش عنوان کرد و گفت: من قسمتی از خدا است و وقتی این قالب و قفس را به زیر خاک می نهند، من به مبدا خلقت خود باز می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه پرفسور ایرانی برگزیده یونسکو به مردم

توصیه پرفسور ایرانی برگزیده یونسکو به مردم