مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1393 ساعت 16:302015-02-27اجتماعي

در چهارمین نمایشگاه مدیریت جامع شهری شهرداری کاشمر، شهرداری برتر کشور شد


شهرداری کاشمر با حضور در چهارمین نمایشگاه مدیریت جامع شهری و دستاوردهای شهرداری های سراسر کشور رتبه برتر را به خود اختصاص داد.

- جعفر سلیمانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کاشمر اظهار داشت: در آیین پایانی چهارمین نمایشگاه مدیریت جامع شهری و دستاوردهای شهرداری های سراسر کشور که با حضور 160 شهرداری، 40 دهیاری و 140 شرکت تولیدکننده در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد، شهرداری کاشمر در حوزه فعالیت های آموزشی، پژوهشی، اجتماعی و فرهنگی و آموزش شهروندی در بین شهرداری های شرکت کننده در این نمایشگاه رتبه برتر را به خود اختصاص داد.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه از روز دوم اسفند ماه با حضور وزیر کشور کار خودش را آغاز کرده بود در مدت چهار روز پذیرای بازدیدکنندگان از نقاط مختلف کشور بود، خاطر نشان کرد: شهرداری کاشمر در این نمایشگاه در فضای 70 متری در سالن شماره 14 با طراحی زیبا و جذاب به معرفی ظرفیت های گردشگری و مذهبی پرداخته بود.

شهردار کاشمر با تأکید بر اینکه غرفه کاشمر به همت پرسنل خدوم و زحمتکش شهرداری آماده و متمایز با سایر غرفه ها برپا شده بود، مطرح کرد: در این غرفه علاوه بر معرفی کاشمر به عنوان دومین شهر زیارتی خراسان رضوی، به معرفی خدمات و عملکرد یکساله شهرداری و چشم انداز شهری را در قالب بروشور، تصویر،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در چهارمین نمایشگاه مدیریت جامع شهری شهرداری کاشمر، شهرداری برتر کشور شد

در چهارمین نمایشگاه مدیریت جامع شهری شهرداری کاشمر، شهرداری برتر کشور شد