مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1393 ساعت 16:202015-02-27سياسي

هراس دشمنان از قدرت نظامی ایران/اقتصاد مقاومتی راه حل رفع مشکلات


امام جمعه موقت کرمان به قدرت نظامی ایران اسلامی و برگزاری مانورهای نظامی اشاره کرد و گفت: دشمنان از این ظرفیت و توان نظامی ایران اسلامی دچار هراس هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حجت الاسلام مهدی عرب پور ظهر امروز در آیین نماز جمعه این هفته کرمان با اشاره به نزدیک شدن به ایام فاطمیه ابراز داشت: بانوی بزرگ اسلام (س) بهترین الگو برای بانوان جهان است.

وی با اشاره به اینکه حضورت فاطمه (س) باعث شد که نبوت در مسیر صحیح امامت و ولایت قرار گیرد، افزود: ایام فاطمیه در نوروز نیز ادامه دارد و باید مراقب باشید که حرمت این ایام حفظ شود.

حجت الاسلام عرب پور آراستگی و پاکیزگی را از جمله ویژگی های افراد مومن دانست و گفت: خداوند در قرآن کریم می فرماید لباس تقوا بهترین لباس و پوشش است .

وی با اشاره به حدیثی از پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) مبنی بر اینکه زمانی که یکدیگر را می بینید و یا به مهمانی می روید لباس خوب بپوشید و مانند خالی بر گونه ها زیبا باشید افزود: آراستگی با تجمل گرایی و اسراف متفاوت بوده و تجمل گرایی بدین معناست که انسان از دارایی های خود استفاده نادرست کند.

امام جمعه موقت کرمان با اشاره به تحریم های اعمال شده علیه ایران اسلامی تصریح کرد: دشمن تصور می کرد که با اعمال فشارهای اقتصادی ناعادلانه می تواند ملت ایران را از انقلاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هراس دشمنان از قدرت نظامی ایران/اقتصاد مقاومتی راه حل رفع مشکلات

هراس دشمنان از قدرت نظامی ایران/اقتصاد مقاومتی راه حل رفع مشکلات