مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1393 ساعت 16:152015-02-27سياسي

امام جمعه موقت قلعه گنج: نظام آموزشی و تربیتی کشور کارآمد است


امروز نظام آموزش و پرورش ایران جزء کارآمدترین و موثرترین نظام های تربیتی و آموزشی در جهان است.

- " از قلعه گنج، حجت الاسلام حسین مومنی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه قلعه گنج اظهار داشت: ارادت و دوستی به اهل بیت جایگاه ویژه ای در دین مبین اسلام دارد و انسان با این محبت و ارادت جایگاه پیدا می کند.

وی با اشاره به اینکه این ارتباط، یک سرمایه و اندوخته برای انسان است و از او محافظت می کند، گفت: حسن این دوستی به ائمه معصومین، عزت دنیوی و کرامت اخلاقی و سعادت آخرت را به همراه دارد.

مومنی با اشاره به هشتم اسفند روز امور تربیتی افزود: یک فکر ارزشی بر پایه اسلام شکل گرفت، چراکه آموزش تنها کفایت نمی کند و پرورش در کنار آموزش قرار گرفت و برای همین تربیت در دستور کار شهیدان رجایی و باهنر قرار گرفت و در آموزش و پرورش این مسئله را مقرر کرد.

وی تصریح کرد: رسالت دستگاه های فرهنگی و تربیتی در رژیم گذشته دین زدایی و مخالفت با ارزش های انسانی و الهی بود، فرهنگ دین و معارف اسلامی جایی در متون درسی در سطوح مختلف تحصیلی نداشت و همواره آموزه های دین در حاشیه و به صورت بسیار ضعیف و کم رنگ در دوره دبیرستان و دانشگاه عنوان می شد.

خطیب موقت جمعه قلعه گنج بیان کرد: بعد از پیروزی انقلاب تحول عظیم و بزرگی آن هم به صورت بنیادین در نظام تربیتی پدید آمد و امر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه موقت قلعه گنج: نظام آموزشی و تربیتی کشور کارآمد است

امام جمعه موقت قلعه گنج: نظام آموزشی و تربیتی کشور کارآمد است