مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1393 ساعت 16:102015-02-27دانش

10 اسفند جشنواره نقاشی زربین در رشت برگزار می شود


نخستین جشنواره نقاشی زربین 10 اسفند ویژه دانشجویان رشت برگزار می شود.

- " از رشت، دبیر نخستین جشنواره نقاشی زربین بعد از ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری این جشنواره اظهار کرد: نخستین جشنواره نقاشی زربین با سه موضوع شعر، آیه و آزاد در رشت برگزار می شود.

پریسا اروند افزود: جشنواره مذکور با حضور معاون فرهنگی دانشگاه گیلان، رییس دانشکده معماری و هنر دانشگاه گیلان و رییس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت 10 اسفند ماه جاری ساعت 16 در مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیا (ص) شهر رشت افتتاح می شود.

دبیر نخستین جشنواره نقاشی زربین با بیان اینکه این جشنواره با همکاری انجمن علمی معاونت فرهنگی دانشگاه گیلان و سازمان فرهنگی ورزشی رشت به مدت یک هفته برگزار می شود، تصریح کرد: جشنواره زربین ویژه دانشجویان رشت بوده و بیش از 180 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

وی از راهیابی 40 اثر به بخش مسابقه جشنواره نقاشی خبر داد و خاطرنشان کرد: هیئت داوران جشنواره مذکور از تهران بوده و تمام آنها جزو هنرمندان و نقاشان معروف گیلانی هستند.

اروند، برگزاری زمان مراسم اختتامیه جشنواره نقاشی زربین را 16 اسفند ماه جاری ساعت 13 عصر در تالار حکمت دانشگاه گیلان با حضور مسئولان دانشگاه، اساتید، هنرمندان و شرکت کنندگان و اهدای جوایز به پنج اثر برگزیده عن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 اسفند جشنواره نقاشی زربین در رشت برگزار می شود

10 اسفند جشنواره نقاشی زربین در رشت برگزار می شود