مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1393 ساعت 14:552015-02-27سياسي

تصمیم مجلس بر اساس تصمیمات شورای عالی امنیت ملی خواهد بود


مجلس اجزای مختلف دارد که ممکن است دیدگاه های متفاوتی نیز داشته باشند؛ اما اگر سرجمع کار را بخواهیم مبنا قرار دهیم، تصمیم مجلس بر پایه تصمیمات شورای عالی امنیت ملی خواهد بود و تصمیم گیرنده نهایی نیز این شوراست؛ - محمد باقر نوبخت در پایان جلسه هیأت دولت با حضور در جمع خبرنگاران گفت: مذاکرات اخیر با حضور رییس سازمان انرژی اتمی و دستیار ویژه رییس جمهور همراه شد و هم اکنون نیز ما نیز از نظر زمانی مقید هستیم که حداکثر تا یازدهم فروردین ماه سال آینده، مذاکرات به فرجام برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، به نظر می رسد مذاکرات به روزهای پایانی خود نزدیک می شود و دولت قصد دارد این مذاکرات را تا پیش از هر اقدام دیگری به نتیجه برساند.

شاید سخنرانی نتانیاهو، رییس دولت اشغالگر قدس در دوازدهم فروردین در کنگره آمریکا، باعث شتاب گرفتن نتیجه مذاکرات شود! البته سخنگوی دولت به این موضوع اشاره نداشته است، ولی صهیونیست ها تنها کسانی هستند که در اوضاع کنونی، از به نتیجه رسیدن مذاکرات ناراحتند و این گفته های نتانیاهو این شبهه را به وجود آورده که دولت می خواهد پیش از هر کاری از سوی مخالفان، مذاکرات را به نتیجه برساند.

نوذر شفیعی در این باره گفت: من در این مورد که برای هر مذاکره ای زمان تعیین شود، مخالف هستم، ولی چون مذاکره در ساختاری سیاسی و بین المللی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم مجلس بر اساس تصمیمات شورای عالی امنیت ملی خواهد بود

تصمیم مجلس بر اساس تصمیمات شورای عالی امنیت ملی خواهد بود