مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1393 ساعت 10:402015-02-27سياسي

با رمز لبیک یا محمد (ص) رزمایش الی بیت المقدس 3 در شهرستان سرخه برگزار می شود


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سرخه از برگزاری رزمایش الی بیت المقدس 3 با عنوان رهروان شهدا، عاشقان رسول الله (ص) و با رمز لبیک یا محمد (ص) در سرخه خبر داد.

- " از سرخه به نقل از روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سرخه، محمد امامی اظهار داشت: رزمایش الی بیت المقدس 3 در منطقه عمومی شهرستان سرخه برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته این رزمایش در اسفندماه با هدف نمایش اقتدار بسیجیان و ارتقای توان دفاعی و رزمی برگزار می شود، افزود: نیروهای بسیجی در جنگ نرم اقدامات شایسته ای داشته اند و همچنان به ارتقای توان دفاعی اهمیت ویژه ای قائل هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سرخه عنوان کرد: بسیجیان گردان بیت المقدس در رزمایش حضور به هم رسانده اند و طبق برنامه ریزی پس از استقرار در منطقه و نصب چادرها در کلاس های پیش بینی شده برای ارتقای سطح آموزش های دفاعی اقدامات لازم انجام خواهد شد.

امامی با بیان اینکه برنامه روز نخست رزمایش جنبه آموزشی داشته است، خاطرنشان کرد: با توجه به برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان، همه نیروهای گردان بیت المقدس تا پایان برنامه اجلاسیه در برنامه حضور داشتند و در پایان با اجرای اعزام نمادین نیروها در شب عملیات برنامه رزمایش را ادامه خواهند داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با رمز لبیک یا محمد (ص) رزمایش الی بیت المقدس 3 در شهرستان سرخه برگزار می شود

با رمز لبیک یا محمد (ص) رزمایش الی بیت المقدس 3 در شهرستان سرخه برگزار می شود