مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1393 ساعت 09:102015-02-27سياسي

آمریکا با اعمال تحریمهای اقتصادی درصدد جلوگیری از اشاعه اسلام است


نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی همدان با بیان اینکه آمریکا با اعمال تحریم های اقتصادی در صدد جلوگیری از اشاعه اسلام انقلابی است، - گفت: اسلام هر روز قدرتمندانه تر جلو می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، ابراهیم کارخانه ای عصر پنجشنبه در همایش تجلیل از خیران، نیکوکاران وحامیان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان همدان با اشاره به فرمایش حضرت امام (ره) که هیچ خدمتی بالاترازخدمت به محرومان نیست افزود: اگر کار برای دنیا باید نتیجه ای فقط در دنیا باقی می ماند لذا کار خیران در راه رضای خدا و همیشه ماندگار است.

وی با بیان اینکه خدا جسم انسان از جنس دنیا خلق کرده است و این دنیا در خدمت جسم انسان است اظهارداشت: جسم انسان نیز در خدمت روح انسان است و روح انسان به عنوان یک مرکب از این جسم استفاده می کند تا بتواند مرکب را به سوی کمال انسانی هدایت کند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با تاکید براینکه درعصری زندگی می کنیم که اسلام انقلابی در اوج قدرت، عزت و اقتدارجهانی قرار دارد عنوان کرد : در طول 36 سال، جمهوری اسلامی ایران شاهد هستیم که پیام حضرت امام که فرمودند انقلاب خود را به همه جهان صادر می کنیم محقق شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا با اعمال تحریمهای اقتصادی درصدد جلوگیری از اشاعه اسلام است

آمریکا با اعمال تحریمهای اقتصادی درصدد جلوگیری از اشاعه اسلام است