مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1393 ساعت 20:502015-02-25پزشكي

معاون بهداشت وزارت بهداشت: آزمایشگاه های آب و غذا تقویت می شوند


معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: آزمایشگاه های آب، غذا و هوا تقویت می شوند و این مهم از اولویت های وزارت بهداشت است.

- " از یزد، علی اکبر سیاری، عصر امروز در جمع هیئت رییسه و مدیران دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با اشاره به اینکه در استان یزد دو مشکل اصلی، دیابت و اضافه وزن است، اظهار داشت: بر روی این دو مسئله باید به شکل اساسی کار شود و آموزش های لازم به مردم ارائه شود.

وی عنوان کرد: دانش آموزان و دانشجویان به عنوان سفیران سلامت می توانند نقش بسیار موثری در این زمینه ایفا کنند و لازم است آموزش های لازم به آنها ارائه شود تا به عنوان همیار سلامت، نکات مورد نیاز جامعه را به مردم ارائه دهند.

سیاری اظهار امیدواری کرد: یزد بتواند در این زمینه مثمرثمر ظاهر شود و با استفاده از نیرو و ظرفیت اقشار مختلف، در بحث سلامت به شاخص بالایی دست پیدا کند.

معاون وزیر بهداشت همچنین رسانه ها را نیز از ظرفیت های بسیار قوی در زمینه آموزش و آگاهی بخشی به مردم دانست و افزود: ظرفیت رسانه ها نباید مورد غفلت واقع شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مرگ و میر در ایران به دلیل بیماری های غیرواگیردار افزایش یافته است، عنوان کرد: در کشورهای جهان سوم، 48 درصد مرگ و میرها به علت بیماری های غیرواگیردار است در حالی که در کشورهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون بهداشت وزارت بهداشت: آزمایشگاه های آب و غذا تقویت می شوند

معاون بهداشت وزارت بهداشت: آزمایشگاه های آب و غذا تقویت می شوند