مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1393 ساعت 14:102015-02-25پزشكي

فروش داروهای غیرمجاز به اسم طب سنتی


برخی عطاری ها که روزگاری از آن به عنوان دار الشفای بیمار یاد می شد، این روزها به محل فروش موادشیمیایی غیرمجاز و داروهای مختلفی نظیر درمان تضمینی اعتیاد، - لاغری و چاقی تبدیل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، این روزها، تبلیغات فراوانی مبنی بر دعوت از مشتریان برای خرید محصولات کاملا گیاهی را در تلویزیون و تبلیغات محیطی ببینیم، درمان های تضمینی 100 درصد گیاهای، درمان قطعی سرطان با طب سنتی، دوره های آموزشی طب سنتی، لاغری و چاقی تضمینی فقط با گیاهان دارویی و بدون عوارض از این موارد است.

اگرچه نیاز جامعه به پزشکان متخصص طب سنتی بیش از تعداد نیروی موجود است، این تصور به وجود می آید که با توجه به کمبودها و نبود اطلاعات کافی مردم در این زمینه، چرا برخی حضور خیرخواهانه و مخرب خود را به جامعه تحمیل کنند.

اگرچه در این زمینه نیز، افرادی نز هستند که مدرک دانشگاهی ندارند، ولی مطالعات عمیقی در طب سنتی داشته و می توانند تجربیات خود را به نسل های آینده منتقل کنند، ولی موضوع این است که این کار نیز باید با هماهنگی مرجع قانونی انجام شود.

یکی از پزشکان متخصص که دانش مطلوبی نیز در خصوص طب سنتی دارد، در این زمینه به ایرنا گفت:برخی با علاقه و یا جهت سودجویی و نفع فردی وارد حیطه طب سنتی می­ شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش داروهای غیرمجاز به اسم طب سنتی

فروش داروهای غیرمجاز به اسم طب سنتی