مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1393 ساعت 14:052015-02-23فرهنگي

عجیب ترین اتفاقات اسکار در شب شکست جنگ طلبان


شرکت کنندگان در مراسم اعطای جوایز اسکار امسال شاهد رخدادهای عجیب و شوکه کننده ای بودند که برهنه روی صحنه آمدن مجری و متهم شدن «شون پن» به نژادپرستی، - شرکت کنندگان در مراسم اعطای جوایز اسکار امسال شاهد رخدادهای عجیب و شوکه کننده ای بودند که برهنه روی صحنه آمدن مجری و متهم شدن شون پن به نژادپرستی، نمونه هایی از آن است در شبی که فیلم مورد حمایت جنگ طلبان آمریکایی ناکام ماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، نیل پاتریک هریس کمدین معروف هالیوود با اولین حضورش روی صحنه مراسم رسمی معرفی برندگان اسکار همه حضار را شگفت زده کرد.

مجری این مراسم در حالی که تنها یک لباس زیر به تن داشت با وقاحت تمام روی سن آمد! آن هم در مراسمی که نوع پوشش شرکت کنندگان حساسیت بسیار بالایی دارد.

لباس های میهمانان مراسم فرش قرمز و اعطای جوایز، از مدت ها پیش تعریف و تعیین شده و حتی در برخی جشنواره های درجه یک از جمله کن؛ خانم ها بدون به پا داشتن کفش پاشنه بلند، حق عبور از فرش قرمز را ندارند.

با این حال پاتریک هریس در مراسم اسکار با بدنی عریان جلوی دوربین ها ظاهر شد و همه را به تعجب واداشت.

چهره متعجب و سردرگم اپرا دونیفری مجری سرشناس تلویزیون که از شخصیت های شناخته شده جهانی است، در لحظه ورود نیل پاتریک هریس، از طریق شبکه های اجتماعی پخش ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عجیب ترین اتفاقات اسکار در شب شکست جنگ طلبان

عجیب ترین اتفاقات اسکار در شب شکست جنگ طلبان