مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1393 ساعت 14:452015-02-22ورزشي

ایجاد تغییرات در ارائه تسهیلات ورزشی به شهروندان تهران


سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران در نشست بررسی برنامه های سال 94 بر ضرورت همکاری، همدلی و تلاش مضاعف برای تحقق برنامه های این سازمان تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، نشست بررسی برنامه های سال 94 با حضور محمد رضایی سرپرست این سازمان و جمعی از معاونین و مدیران ستادی و تربیت بدنی مناطق 22گانه پایتخت برگزار شد.

سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران در ابتدای این نشست به انتصاب های اخیر سازمان اشاره کرد و گفت: از این همکاران انتظار داریم همچون گذشته پیگیر امور محوله باشند و از انتقاد از افرادی که در سالهای گذشته در سازمان ورزش فعالیت داشته اند، بپرهیزید، چرا که بهتر است به جای انتقاد به فکر طرح های نو برای ورزش شهروندان باشیم.

وی در ادامه در تشریح برنامه های سال 94 این سازمان افزود: رویکرد برنامه های سازمان ورزش در راستای رویکرد 5 ساله شهرداری تهران است.

ما توانستیم با ارائه برنامه های جدید و متنوع در فعالیت ها، تغییرات مثبتی در بخش اعتبار از شورای اسلامی شهر تهران بگیریم و از این بابت از تمام اعضای شورای شهر که به ورزش نگاه مثبت دارند تقدیر می کنم.

به گفته رضایی از سال آینده تغییراتی در بخش ارائه تسهیلات ورزشی به شهروندان اعمال می شود و با جمع آوری کارت های ورزش شهروندی و با شناسایی منا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد تغییرات در ارائه تسهیلات ورزشی به شهروندان تهران

ایجاد تغییرات در ارائه تسهیلات ورزشی به شهروندان تهران