مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1393 ساعت 14:302015-02-22پزشكي

مانور طرح سلامت نوروزی در دامغان آغاز شد/انجام یازده هزار بازرسی


معاون مرکز بهداشت شهرستان دامغان از آغاز اجرای مانور طرح سلامت نوروزی در این شهرستان خبر داد و افزود: این مانور در قالب سه اکیپ از اول اسفند آغاز و تا 15 فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت.

- علی اکبر منصوریان در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان اینکه 10 نفر از بازرسان بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان دامغان در اجرای مانور طرح سلامت نوروزی شهرستان دامغان همکاری دارند تصریح کرد: این بازرسان با مراجعه به مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی شهری و روستایی، اماکن عمومی، بین راهی و مناطق حساس آن ها را مورد نظارت قرار می دهند.

وی خاطر نشان ساخت: حفظ و ارتقاء سلامت جامعه و مسافران نوروزی، ایمن بودن آب و مواد غذایی، کاهش و کنترل بیماری های مرتبط با آب و مواد غذایی از مهمترین اهداف اجرای این مانور است.

معاون مرکز بهداشت شهرستان دامغان با تشریح گزارش روند بازرسی و نظارت طرح سلامت نوروزی از سوی این مرکز طی سال گذشته افزود: 11 هزار و 649 مورد بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی شهری و روستایی، اماکن عمومی و بین راهی و مناطق حساس انجام گرفت.

منصوریان خاطر نشان ساخت: از این تعداد بازرسی و نظارت سه هزار و 133مورد از اماکن عمومی، هشت هزار و 516 مورد دیگر از اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی در شهرستان در راستای اجرای مانور طرح سلامت نوروزی تشکیل داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانور طرح سلامت نوروزی در دامغان آغاز شد/انجام یازده هزار بازرسی

مانور طرح سلامت نوروزی در دامغان آغاز شد/انجام یازده هزار بازرسی