مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1393 ساعت 10:052015-02-22اقتصادي

مدیرکل میراث فرهنگی اردبیل: مجوز 37 منطقه نمونه گردشگری غیرکارشناسی صادر شده است


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: مجوز راه اندازی و فعالیت 37 منطقه نمونه گردشگری در دولت گذشته نابجا، غیرمنطقی و غیرکارشناسی صادر شده و ما در تلاش هستیم پایش حقیقی در این زمینه انجام شود.

- کریم حاجی زاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: بر اساس برنامه چهارم و پنجم توسعه و با هدف توانمندسازی حوزه گردشگری در مجموع قرار بود در کشور 142 منطقه نمونه گردشگری پیش بینی شده و راه اندازی شود که این مناطق در چهار سطح بین المللی، ملی، استانی و منطقه ای قرار بود در مساحت 30 تا 400 هکتار اجرایی و عملیاتی شود.

وی افزود: برخلاف این ضوابط و مقرراتی که در راه اندازی این مناطق قرار بود حاکم شود دولت گذشته در هشت سال بیش از یک هزار و 169 منطقه نمونه گردشگری را بیشتر با وعده های نابجا در سفرهای هیئت های دولت به استان ها به تصویب رساند در حالی که روی این مناطق هیچگونه مطالعه، طراحی و هدف گذاری خاص انجام نشده بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل یادآور شد: قرار بود برای راه اندازی این مناطق طرح های جامع و تفصیلی در کار گروه های مختلف مورد بحث و بررسی قرار گرفته و بعد از بررسی های کارشناسی و سیر مراحل مختلف در دولت به تصویب برسد که در دولت نهم و دهم این کار وارونه اتفاق افتاده است به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل میراث فرهنگی اردبیل: مجوز 37 منطقه نمونه گردشگری غیرکارشناسی صادر شده است

مدیرکل میراث فرهنگی اردبیل: مجوز 37 منطقه نمونه گردشگری غیرکارشناسی صادر شده است