مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1393 ساعت 16:362015-02-21اقتصادي

اتمام پرداخت عیدی بازنشستگان


مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی از اتمام عملیات پرداخت عیدی به حساب بازنشستگان خبر داد و گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده طی 5 سال 2.

3 میلیون بازنشسته به سفر زیارتی مشهد اعزام می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اشتغال خبرگزاری دانشجو ، سید تقی نوربخش با بیان این مطلب افزود: پرداخت عیدی بازنشستگان که مبلغ آن 603 هزار و 500 تومان از سوی دولت تعیین شده بود در بهمن ماه طبق قول و وعده ای که به این افراد داده بودیم پرداخت و به حساب آنان واریز شد و در حال حاضر تمامی بازنشستگان عیدی خود را دریافت کرده اند.

وی گفت: به منظور پرداخت عیدی 2 میلیون و 300 هزار بازنشسته بیش از هزار و 300 میلیارد تومان هزینه شده است .

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در مورد اعزام بازنشستگان به مشهد و اماکن زیارتی تاکید کرد: از روز گذشته اعزام بازنشستگان تحت پوشش به مشهد مقدس آغاز شد و قرار است در این مرحله 25 هزار نفر برای زیارت اعزام شوند.

به گفته وی ، برنامه ریزی های لازم برای اعزام تمامی بازنشستگان انجام و پیش بینی شده که طی یک پروسه 5 ساله امکان و شرایط سفر تمامی افراد بازنشسته به مشهد فراهم شود که برای این اقدام اعتبارات مناسبی نیز تخصیص داده خواهد شد.

نوربخش اظهار داشت: اولویت انتخاب افراد برای اعزام با کانون بازنشستگان و مستمری بگیران استانها است که به سازمان تامین اجتم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام پرداخت عیدی بازنشستگان

اتمام پرداخت عیدی بازنشستگان