مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1393 ساعت 01:052015-02-20اقتصادي

احتمال تغییر قیمت نان در سال آینده


رییس هیات مدیره اتحادیه سراسری تولیدکنندگان نان های صنعتی کشور گفت: تا پایان امسال قیمت نان صنعتی تغییری پیدا نخواهد کرد، اما برای سال آینده احتمال افزایش قیمت آن وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن لزومیان با بیان این که دوماه است که تولید کنندگان آرد را به صورت آزاد دریافت می کنند، اظهار کرد: طی این دو ماه قیمت نان صنعتی افزایش نیافته است.

تصمیم گیری برای افزایش قیمت نان صنعتیوی ادامه داد: شنبه جلسه تعیین قیمت گذاری مصوب برای نان صنعتی در استانداری تهران برگزار می شود که احتمال افزایش 15 درصدی این محصول برای بعد از عید وجود خواهد داشت.

رییس هیات مدیره اتحادیه سراسری تولیدکنندگان نان های صنعتی کشور در پاسخ به این سوال که آیا برای نان های صنعتی و فانتزی قیمت مصوب وجود دارد، گفت: کارگروهی برای این امر تعیین شده است، اما قرار بر این شده که قیمت هر محصول براساس قیمت تمام شده در واحد تولیدی در نظر گرفته شود.

تعیین قیمت نان صنعتی توسط مشتریلزومیان تعیین قیمت نان صنعتی و فانتزی را براساس دیدگاه و نظر مشتری عنوان و اظهار کرد: قیمت مصوب نان، قیمت تمام شده برای کارخانه است و به طور کلی تعیین قیمت نان صنعتی توسط مصرف کننده صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال تغییر قیمت نان در سال آینده

احتمال تغییر قیمت نان در سال آینده