مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1393 ساعت 15:102015-02-10ورزشي

برنده مزایده خرید سهام سرخابی ها بین یک تا 10 هفته اعلام می شود


رییس سازمان خصوصی سازی کشور مدت زمان اعلام برنده مزایده را یک هفته تا 10 روز اعلام کرد و گفت: اجازه نمی دهیم سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به افراد بدهکار واگذار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، میرعلی اشرف پورحسینی با تاکید بر اینکه به سرعت برنده مزایده خرید سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس می شود، ضمن بیان مطلب فوق، گفت: پاکت درخواست کسانی که در مزایده شرکت می کنند، کمتر از یک هفته باز می شود و در صورت تایید استعلام، آنها به عنوان خریدار معرفی خواهند شد.

وی که با شبکه خبر گفتگو می کرد، در ادامه خاطرنشان کرد: کسی که به عنوان خریدار، برنده مزایده می شود باید اهلیتش تایید شده باشد در غیر اینصورت، سهام به نفر دوم و یا سوم داده می شود.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رییس سازمان خصوصی سازی کشور در پاسخ به اینکه چقدر زمان می برد تا برنده این مزایده معرفی شود؟، تاکید کرد: برخی کارهای اداری این موضوع دست ما نیست و مثلا من نمی دانم اماکن نیروی انتظامی چه مقدار برای تایید آن زمان می برد اما تلاش می کنیم تا در این مدت بین یک هفته تا 10 روز برنده مزایده را اعلام کنیم.

پورحسینی در پاسخ به این پرسش که آیا در این مساله حقی ناحق خواهد شد یا خیر؟، یادآور شد: به شما اطمینان می دهم افرادی که مسئولیت این کار را برعهده دارند، اجازه نخواهند داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنده مزایده خرید سهام سرخابی ها بین یک تا 10 هفته اعلام می شود

برنده مزایده خرید سهام سرخابی ها بین یک تا 10 هفته اعلام می شود