مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1393 ساعت 17:002015-02-07سياسي

دشمن هویت فرهنگی ملت ایران را نشانه رفته است


رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان های استان تهران گفت: دشمن در این تهاجم نابرابر عفت و هویت فرهنگی ملت ایران را هدف قرار داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی روز شنبه در همایش نقش دانشجویان در انقلاب اسلامی که در دانشگاه سما ورامین برگزار شد گفت : شاه نه تنها خود غلام حلقه به گوش آمریکا و استکبار شده بود که تمامی امور کشور را نیز به دست آنان سپرده بود و تمام تصمیم گیری های کشور زیر نظر آمریکا انجام می شد .

وی با اشاره به این که وابستگی ایران به آمریکا تنها در حوزه سیاسی نبود اظهار داشت : شاه با خوی استبدادی خویش ، هویت دینی ، فرهنگی و تاریخ کهن چند هزارساله ملت ایران را رو به نابودی گذاشته بود و از کشوری که روزی چهره هایی نظیر ابوریحان بیرونی ، ابوعلی سینا و زکریای رازی را به جهان علم و دانش معرفی کرده بود هیچ باقی نگذاشته بود.

محمودی بیان داشت : همه افراد باید جایگاه سیاسی ، اجتماعی ، فرهنگی و اقتصادی امروز ایران اسلامی را با دوران ستم شاهی مقایسه کنند و ببیند روزی در این کشور شاهی وجود داشت که تمامی امورش زیر نظر استکبار بود و امروز ولی فقیه و رهبر معظم انقلاب برای آگاهی بخشی به جوانان جهان ، به آنان پیام می دهد و این قشر عظیم را به تفکر و تعقل درباره دین مبین اسلام فرا می خواند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن هویت فرهنگی ملت ایران را نشانه رفته است

دشمن هویت فرهنگی ملت ایران را نشانه رفته است