مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1393 ساعت 01:302015-02-01بين الملل

آغاز عصر پیروزی ها


حمله اخیر حزب الله به نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی آنها را کاملاً متقاعد کرده که حزب الله به قدرت شبه نظامی تبدیل شده که توان پاسخ دادنی بسیار فراتر از هر حرکت نظامی رژیم صهیونیستی را دارد.

- حمله بالگردهای رژیم صهیونیستی به دو خودروی حزب الله لبنان در منطقه قنیطره سوریه که به شهادت سردار محمدعلی الله دادی فرمانده ایرانی و شش رزمنده حزب الله لبنان منجر شد و نیز پاسخ کوبنده حزب الله چند روز بعد از این اقدام تروریستی، این کنش و واکنش سریع را به معادله ای تبدیل کرد که احتمالاً در منازعات آتی منطقه نقش تعیین کننده ای خواهد داشت؛ از این رو در نوشتار حاضر این کنش و واکنش به اختصار در پنج محور بررسی و به تأثیر آن در رخدادهای احتمالی آینده اشاره می شود.

1ـ علت حمله رژیم صهیونیستی به کاروان حزب الله مقامات رژیم صهیونیستی پس از حمله به کاروان نیروهای حزب الله اعلام کردند، نیروهای حزب الله وارد این منطقه شدند تا با شناسایی دقیق منطقه راه های حمله احتمالی به رژیم صهیونیستی از این منطقه را بررسی کنند.

آنها با چنین اظهارنظری قصد داشتند جنایت خود را توجیه کنند و آن را اقدامی پیش دستانه و بازدارنده نشان دهند.

با اینکه یکی از رسانه های عربی نزدیک به حزب الله نیز علت حضور این نیروها در منطقه قنیطره را حرکت تمهیدی برای نصب سکوهای پرتاب م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عصر پیروزی ها

آغاز عصر پیروزی ها