مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1393 ساعت 00:102015-02-01سياسي

مسئولان از بحث ارگانیک حمایت کنند


عضو کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران با بیان اینکه هزینه ای که شهروندان بابت مصرف مواد غذایی ارگانیک در سبد غذایی خود دارند، هزینه ای برای ارتقا سلامت است، - گفت: انتظار داریم مسئولان از بحث ارگانیک حمایت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی"خبرگزاری دانشجو"، معصومه آباد درباره اینکه مدیریت شهری قدم مؤثر و مثبتی در حوزه ارتقای سلامت شهروندان برداشته است، افزود: این موضوع یک تحول بسیار عظیم در اصلاح الگوی مصرف و اصلاح تغذیه در سطح جامعه و بین شهروندان ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه در سال های گذشته بحث اصلاح الگوی مصرف مواد غذایی ارگانیک مطرح شده است، تصریح کرد: این بحث در گذشته یک موضوع فانتزی و تزیینی بوده ولی در حال حاضر این مسئله بدان اندازه جدی شده است که خود مردم به بحث ارگانیک علاقمند شده و برای آن هزینه می کنند.

این در حالیست که هزینه ای که شهروندان بابت مصرف مواد غذایی ارگانیک در سبد غذایی خود دارند، هزینه ای است که برای ارتقا سلامت خود انجام می دهند.

عضو کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری با تأکید بر رویکرد نظام کشاروزی ارگانیک و حذف مواد شیمیایی تصریح کرد: با حذف این مواد آنتی بیوتیک ها، سموم و آفت کش هایی که برای سلامت انسان مضر است نیز به مرور زمان از بین خواهند رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان از بحث ارگانیک حمایت کنند

مسئولان از بحث ارگانیک حمایت کنند