مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1393 ساعت 21:052015-02-01فرهنگي

اجرای کنسرت موسیقی ایرانی از فردا در مجتمع بوعلی سینای همدان


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: کنسرت موسیقی ایرانی ارکستر الوند همدان از ساعت 19 روز دوشنبه 13 بهمن ماه در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی هنری بوعلی سینا اجرا خواهد شد.

- " از همدان، همزمان با فرارسیدن ایام الله مبارک دهه فجر و پس از برگزاری کنسرت های متعدد موسیقی پاپ در شهر همدان طی یک ماه اخیر، بار دیگر سازهای موسیقی سنتی ایران برای اجرای کنسرت موسیقی ارکستر الوند همدان کوک خواهند شد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان همدان در این راستا در گفت وگو با فارس اظهار کرد: کنسرت موسیقی ایرانی ارکستر الوند همدان با اجرای آثاری از بزرگان موسیقی ایران، به رهبری حسین زندی و خوانندگی: نوین خوشنوا، محمدباقر مرادی(سروش) و حسن زندی از ساعت 19 روز دوشنبه 13 بهمن ماه در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی هنری بوعلی سینا اجرا خواهد شد.

داود ابوترابی گفت: ارکستر الوند همدان با هدف ایجاد همدلی و پیوند هنرمندان رشته های مختلف موسیقی تشکیل شده و سعی این عزیزان بر آن بوده تا با معیارهای علمی، هنری و تکیه بر شاخصه های موسیقی ملی کشور حرکت نوین خود را آغاز کند.

وی با اشاره به اینکه حضور هنرمندان با سابقه در کنار نوازندگان جوان امکان تبادل تجربه ‎ها و آموزه های آنان را فراهم ساخته، افزود: 40 نفر از هنرمندان همدانی به سرگروهی سیامک ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای کنسرت موسیقی ایرانی از فردا در مجتمع بوعلی سینای همدان

اجرای کنسرت موسیقی ایرانی از فردا در مجتمع بوعلی سینای همدان