مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1393 ساعت 20:552015-02-01سياسي

فرماندار بناب: رتبه هیجدهم طرح تکریم در آذربایجان شرقی برازنده بناب نیست


کسب رتبه هیجدهم طرح تکریم توسط شهرستان بناب در بین شهرستان های استان آذربایجان شرقی برازنده بناب نیست و ما روی این موضوع حساسیت ویژه ای داریم.

- " از بناب، ولی الله فرج اللهی امشب در شورای اداری شهرستان بناب با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: این انقلاب به آسانی بدست نیامده است و وجود رهبری شجاعانه امام راحل(ره) اولین عامل پیروزی انقلاب و عامل دوم وجود وحدت و همدلی و یکپارچگی در بین مردم بود.

بوی با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، شهرستان بناب در تمام شاخص های توسعه به 100درصد رسیده است؛ گفت: بناب در بحث دانشگاه ها و توسعه علمی جزو شهرستان های برتر کشور است و این جزو دستاوردهای این نظام است.

فرماندار بناب با بیان اینکه این کشور در 36 سال گذشته سختی ها و بحران های متعددی را پشت سر گذاشته است؛ افزود: ملت ایران از آزمون تحریم ها نیز طبق گذشته پیروز و سربلند بیرون آمد.

فرماندار بناب با اشاره به تحویل گرفتن مردم در ادارات تأکید کرد: تکریم مردم و ارباب رجوع در ادارات جزو اولویت اول و حساسیت ماست از این رو هر مسئولی مردم را در ادارات تحویل نگیرد و نظم و انضباط اداری را رعایت نکند، با عرض پوزش این مسئول باید از جمع ما خداحافظی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار بناب: رتبه هیجدهم طرح تکریم در آذربایجان شرقی برازنده بناب نیست

فرماندار بناب: رتبه هیجدهم طرح تکریم در آذربایجان شرقی برازنده بناب نیست