مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1393 ساعت 20:002015-02-01فرهنگي

استاندار همدان خبر داد آمادگی همدان برای برگزاری جشنواره بین المللی کاریکاتور


استاندار همدان از آمادگی این استان برای برگزاری جشنواره بین المللی کاریکاتور خبر داد.

- " از همدان، محمدناصر نیکبخت عصر امروز در آیین گشایش نمایشگاه و مراسم اهدای جوایز به برگزیدگان دومین جشنواره ملی کاریکاتور با عنوان صلح و بشردوستی با اشاره به اقدام نشریه موهن فرانسوی در اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص)، این اقدام را دسیسه ای در راستای نشر اسلام هراسی دانست.

وی با بیان اینکه برنامه ریزان این دسیسه ها به دنبال این بودند که از عکس العمل مسلمانان سوءاستفاده کنند، خاطرنشان کرد: مسلمانان جهان با تدبیر و تیزهوشی، تکریم پیامبر رحمت را به عنوان پاسخی کوبنده در سرلوحه امور خود قرار دادند.

استاندار همدان با تقدیر از اقدام جمعیت هلال احمر، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن کاریکاتور استان در اختصاص بخش ویژه آیین گشایش نمایشگاه و مراسم اهدای جوایز به برگزیدگان دومین جشنواره ملی کاریکاتور به تکریم پیامبر مهربانی ، خطاب به مدیران این سه نهاد اظهار کرد: آمادگی دارم بیش از پیش در خدمت شما باشم تا نگذاریم شعار صلح و بشردوستی در جغرافیای استان کمرنگ شود.

وی در ادامه سخنان خود مدیرعامل هلال احمر را در عرصه بشردوستی پیشگام و پیشتاز دانست و ضمن اشاره به برنامه ریزی مدیرکل ارشاد همدان برای معرفی بیشتر پایتخت تاریخ و تم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار همدان خبر داد آمادگی همدان برای برگزاری جشنواره بین المللی کاریکاتور

استاندار همدان خبر داد آمادگی همدان برای برگزاری جشنواره بین المللی کاریکاتور