مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1393 ساعت 20:002015-02-01سياسي

بررسی تحولات عربستان در کمیسیون امنیت ملی


کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در جلسه روز یکشنبه خود ضمن بررسی اجمالی در مورد تحولات عربستان و یمن در مورد سفر هیات پارلمانی آلمان و اظهارات نایب رییس مجلس این کشور با مسئولان مربوطه تشکیل جلسه دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در جلسه روز یکشنبه خود به بررسی سفر هیات پارلمانی آلمان و اظهارات بی مسئولانه و مداخله گرانه نایب رییس مجلس آلمان پرداخت.

در این جلسه که مسئولانی از وزارت امور خارجه، اطلاعات و اداره کل تشریفات مجلس و مشاور امور بین الملل رییس مجلس حضور داشتند رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با توجه به تذکرات کتبی و شفاهی به دستگاه های اجرایی گفت که کار باید درست تنظیم شود و در ملاقات های پارلمانی مشکلی به وجود نیاید اما در ملاقاتی که مطابق درخواست وزارت خارجه با عارف صورت می گیرد مسائلی پیش می آید و اظهاراتی مطرح می شود که خارج از عرف و ضوابط دیپلماتیک بوده است.

همچنین در این جلسه بروجردی تاکید کرد که وزارت امور خارجه باید عکس العمل متناسب با رفتارها را نشان دهد که همه بدانند که ایران جای مداخله گری آن ها نیست.

براساس این گزارش پس از بررسی های انجام شده و توضیحات وزارت خارجه و اطلاعات و مسئولین تشریفات مجلس مطرح شد که اولا باید غربی ها بدانند و به آن ها تفهیم شود که آس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی تحولات عربستان در کمیسیون امنیت ملی

بررسی تحولات عربستان در کمیسیون امنیت ملی