مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1393 ساعت 19:552015-02-01سياسي

فاز دوم بیمارستان آیت الله خوانساری احداث می شود


رییس بیمارستان آیت الله خوانساری اراک گفت: فاز دوم بیمارستان در مساحتی حدود چهار هزار متر در چهار طبقه بر مبنای کمک خیرین احداث خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، دکتر فرخی رییس بیمارستان، عصر یکشنبه در نشست خبری هفته سرطان، با بیان اینکه اکنون ضریب اشتغال تخت در این بیمارستان بیش از 90 درصد است، گفت: 25 درصد مراجعین مربوط به سایر استانها هستند.

وی با اشاره به کادر درمانی مجرب در بیمارستان، شرایط مطلوب امکانات و تجهیزات بیمارستان، افزود: با توجه به دولتی بودن بیمارستان مراجعین بسیاری از استان و استان های همجوار به خود در این بیمارستان درمان می شوند.

رییس بیمارستان آیت الله خوانساری اراک با بیان اینکه با اجرای طرح تحول نظام سلامت و کاهش پرداختی، مردم تمایل بیشتری به درمان در این بیمارستان دارند، اضافه کرد: متاسفانه فضای موجود پاسخگوی این حجم مراجعه نیست و به صورت متوسط روزانه 50 نفر در لیست انتظار هستند.

فرخی اظهار کرد: در شرایط کنونی با توجه به فضای موجود سرویس دهی به بیماران شاید در حد انتظار نباشد، اما برنامه های میان مدت، بلند مدت و گسترش آن قطعا منجر به افزایش خدمات رسانی می شود.

وی با اشاره به ظرفیت بالای بیمارستان و کادر درمانی در اکثر سرطان ها، افزود: با تجهیزات موجود امکان رسیدگی و درمان اکثر بیماری های سرطان فراهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز دوم بیمارستان آیت الله خوانساری احداث می شود

فاز دوم بیمارستان آیت الله خوانساری احداث می شود