مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1393 ساعت 17:502015-02-01سياسي

پای آلبوم خواننده زن به مجلس باز شد/ وزارت ارشاد به نمایندگان گزارش می دهد


موضوع رونمایی از آلبوم تک خوانی یک زن در کمیسیون مطرح و مقرر شد تا گزارشی در این خصوص به کمیسیون ارائه شود.

- حجت الاسلام سیدعلی طاهری نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی "، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در این جلسه رییس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی گزارشی در خصوص جشنواره هنری ایران آینده (1404) به کمیسیون ارائه کرد.

وی ادامه داد: رییس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی در گزارش خود عنوان کرد که با گذشت 9 سال از سند چشم انداز 1404 ابلاغیه ای از سوی مقام معظم رهبری برای 20 سال آینده کشور می گذرد اما در جامعه آحاد مردم اعم از نخبگان و عامه مردم هنوز اطلاع دقیقی از سند و وظایف خود در آن ندارند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: وی در این گزارش گفت که باید تلنگری به جامعه وارد شود تا وظایف خود را در خصوص سند مذکور دانسته و به آن عمل کند تا به چشم اندازهای تعیین شده در سند 20 ساله دست یابیم و جلساتی در این خصوص با مسئولان برگزار و کارهای هنری مرتبط با تحقق چشم انداز 20 ساله نیز توسط حوزه هنری انجام شده است.

طاهری همچنین خاطرنشان کرد: بعد از دستور جلسه، مباحثی پیرامون در ارتباط با رونمایی از آلبوم تک خوانی یک خانم مطرح شد که در همین ارتباط تماسی با معاون هنری وزارت فرهنگ و ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پای آلبوم خواننده زن به مجلس باز شد/ وزارت ارشاد به نمایندگان گزارش می دهد

پای آلبوم خواننده زن به مجلس باز شد/ وزارت ارشاد به نمایندگان گزارش می دهد