مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1393 ساعت 17:202015-02-01حوادث

دستگیری سه زورگیر در قدس/ کشف 10 هزار نخ سیگار قاچاق


فرمانده انتظامی قدس، از دستگیری سه سارق زورگیر و کشف 10 هزار نخ سیگار قاچاق در این شهرستان خبر داد.

- سرهنگ حجت الله کرمی زند در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به وقوع چند فقره سرقت و زورگیری داخل خودرو در یکی از محلات قدس و نظر به یکسان بودن روش سرقت در تمامی پرونده ها، موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی در خصوص شناسایی متهمان افزود: پس از بررسی های انجام شده توسط پلیس، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی توانستند پاتوق متهمان را در یکی از قهوه خانه های شهر قدس شناسایی کرده و با تحت نظر داشتن محل در عملیاتی ضربتی متهمان را دستگیر کرده و بازداشت کنند.

این مسئول در خصوص شیوه سرقت عنوان کرد: متهمان با یک دستگاه پراید به عنوان مسافرکش با سوار کردن افراد آنها را به خارج از شهر و در مکانی خالی از سکنه می برده و پس از ضرب و شتم با چاقو افراد را تهدید کرده و اقدام به زورگیری و سرقت اموال می کردند.

کرمی زند ادامه داد: پس از بررسی های انجام شده در رابطه با زورگیری، سه متهم جهت رسیدگی پرونده و سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

رییس پلیس قدس به شهروندان توصیه کرد: برای سفرهای داخل شهری و به خصوص بین شهری، حتی الامکان از خودروهای مسافربر عمومی و مجاز استفاده کنند و از سوار شدن به خودروهای مسافربر متفرقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سه زورگیر در قدس/ کشف 10 هزار نخ سیگار قاچاق

دستگیری سه زورگیر در قدس/ کشف 10 هزار نخ سیگار قاچاق