مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1393 ساعت 16:352015-02-01سياسي

آرامش جامعه مدیون رشادتهای دوران دفاع مقدس است


آرامش و آسایش و امنیت کنونی حاکم بر جامعه، مرهون رشادت ها و مجاهدت های هشت سال دفاع مقدس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حجت الاسلام فخرالدین اصغری آقمشهدی بعد از ظهر یکشنبه در جلسه شورای فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، ضمن تبریک آغاز دهه فجر و سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: یادی می کنیم از معمار بزرگ این انقلاب – حضرت امام (ره) – و شهیدانی که با نثار خون شان، این انقلاب و نهضت بزرگ را آبیاری کردند.

رییس شورای فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهیدان را عامل اصلی به ثمر نشستن این نهضت اسلامی معرفی و خاطر نشان کرد: آنان با نثار جان شان، انقلاب را تثبیت کردند تا نهالی را که در سال 1357 ایجاد شد را به یک درخت تنومند 36 ساله مبدل کنند.

محمود دیانی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران نیز ضمن تبریک ایام الله مبارک دهه فجر گفت: یکی از اموری که از مدت ها قبل در صدد اجرای آن بودیم، تشکیل و ایجاد کمیته های مشورتی شورای فرهنگی دانشگاه بود که بخشی از آن را در شوریی فرهنگی دانشکده ها تحقق یافته می بینیم.

دبیر شورای فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در بخش دیگری از سخنانش به تصویب آیین نامه شورای فرهنگی دانشکده ها و بازنگری آن در جلسات قبلی اشاره و خاطر نشان کرد: آیین نامه ی مورد نظر پس از تصویب، به دانشکده ها ابلاغ شد و در حال اجراست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرامش جامعه مدیون رشادتهای دوران دفاع مقدس است

آرامش جامعه مدیون رشادتهای دوران دفاع مقدس است