مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1393 ساعت 16:352015-02-01سياسي

دهه فجر بخش مهم و تاثیرگذار تاریخ ایران است


استاندار گیلان در مراسم گرامیداشت دهه فجر گفت: دهه فجر بخش تاثیر گذار تاریخ ایران بوده و میراث گرانبهای شهدا و امام راحل در میان ماست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، محمد علی نجفی صبح یک شنبه در مراسم گرامیداشت دهه فجر اظهار داشت:دهه فجر مقطع رهایی ملت ایران و پایان استبداد در کشور است .

وی بر ضرورت ایجاد نشاط و شادابی در برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: پاسداشت دهه فجر تجدید بیعت با آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری است.

استاندار گیلان ادامه داد: به میدان آوردن همه ظرفیت ها برای حفظ آرمان ها، ارزش ها، باورها و هویت تاریخی ملت ایران از اهداف دهه فجر است؛ لذا برنامه های این ایام علاوه بر نشاط و شادابی، تجدید میثاق با امام، رهبری و شهیدان انقلاب اسلامی است.

وی یادآور شد: زنده نگه داشتن یاد شهدای انقلاب اسلامی موجب تداوم انقلاب می شود.

استاندار همچنین این ایام را تجسم اراده ملت و عظمت امام راحل عنوان کرد و گفت: برخی ها تلاش می کنند انقلاب را از یاد ببرند؛ اما دهه فجر یادآور انقلاب و آرمان های امام (ره) و 22 بهمن نیز مظهر اقتدار ملی استوی تاکید کرد: از مردم تقاضا دارم در ویژه برنامه های دهه فجر حضور مستمر داشته باشند، زیرا پیشرفت و تعال انقلاب و نظام به برکت همین دهه فجر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهه فجر بخش مهم و تاثیرگذار تاریخ ایران است

دهه فجر بخش مهم و تاثیرگذار تاریخ ایران است