مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1393 ساعت 16:252015-02-01سياسي

شکوه فجر در سرزمین علویان/107 توزیع هدایای رهبری در بین دانش آموزان مرزن آبادی


هدایای مقام معظم رهبری در نخستین روز از دهه مبارک فجر با حضور نماینده بنیاد علوی، مدیرآموزش و پرورش چالوس و مسئولان این شهرستان در بین دانش آموزان مرزن آباد توزیع شد.

- " از شهرستان چالوس، محمد صادق فرزیب مدیر آموزش و پرورش چالوس بعد از ظهر امروز در مراسم توزیع هدایای مقام معظم رهبری بین دانش آموزان بخش مرزن آباد که با حضور نماینده بنیاد علوی و مسئول توزیع این هدایا، بخشدار مرزن آباد، مسئول نمایندگی اداره آموزش و پرورش این شهر و تعدادی از مسئولان در مدرسه شهید آهنگری شهر مرزن آباد برگزار شد، اظهار داشت: باید قدردان و قدرشناس این لطف و عنایت رهبر عزیزمان باشیم چرا که این اقدام نشان دهنده توجه ایشان به دانش آموزان است.

وی تصریح کرد: دانش آموزان باید باید با پشتیبانی و حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه، از دستاوردهای انقلاب پاسداری کرده و با تلاش و پشتکار در کسب علم، معرفت و تربیت به قله های رفیع در عرصه علم و دانش دست یابند.

فرزیب ادامه داد: نگاه والای مقام معظم رهبری به سرمایه های اصلی و آینده کشور مقدس جمهوری اسلامی و عدالت ایشان به تمام مناطق کشور، روحیه نشاط و شادی را در دانش آموزان زنده کرد.

این مسئول با مقایسه وضعیت آموزش و پرورش قبل و بعد از انقلاب اظهار کرد: از سال 1335 تا سال 1357 که المپیاد علمی در سطح ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکوه فجر در سرزمین علویان/107 توزیع هدایای رهبری در بین دانش آموزان مرزن آبادی

شکوه فجر در سرزمین علویان/107 توزیع هدایای رهبری در بین دانش آموزان مرزن آبادی