مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1393 ساعت 16:252015-02-01سياسي

امروز همزمان با آغاز دهه فجر رژه موتوری 200 موتور سوار در لنده


همزمان با آغاز دهه فجر و سالروز حماسه ماندگار ملت ایران در مراسم استقبال از امام خمینی(ره)، رژه موتوری 200 موتور سوار در سطح شهر و بخش های شهرستان لنده برگزار گردید.

- " از لنده، ظهر امروز همزمان با آغاز دهه فجر و سالروز حماسه ماندگار ملت ایران در مراسم استقبال از امام خمینی(ره)، رژه موتوری با حضور بیش از 200 موتور سوار در سطح شهر و بخش های شهرستان لنده برگزار گردید.

این مراسم در مرکز شهرستان از میدان ورودی شهر لنده تا گلزار شهدا و در بخش موگرمون از ورودی روستا تا گلزار شهدای مرکز بخش برگزار گردید که در این مراسم با نواختن شدن سرود "خمینی ای امام" به یاد روزهای خوب پیروزی انقلاب جشن گرفتند.

در مراسم تجدید عهد و میثاق با شهدا، حجت الاسلام سید محمود الهی نیا با اشاره به اینکه ایران اسلامی موج عدالت خواهی و آزادی و استقلال را در سراسر جهان طنین انداز کرده گفت: پیروزی انقلاب به رهبری امام خمینی(ره) و توجه به ارزش های اسلامی و انسانی در کشور زمینه ساز آزادی و استقلال ایران اسلامی از سایر قدرت ها و عدم وابستگی ملت به بیگانگان شد.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران بسترساز توجه به آرمان های اسلامی و بیداری اسلامی در سراسر جهان گردید و نقشه های شوم دشمنان در طول بیش از سه دهه شده که این نشان از ابهت و عظمت انقلاب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز همزمان با آغاز دهه فجر رژه موتوری 200 موتور سوار در لنده

امروز همزمان با آغاز دهه فجر رژه موتوری 200 موتور سوار در لنده