مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1393 ساعت 16:252015-02-01سياسي

سامانه صدور مجوز مشاغل خانگی رونمایی می شود


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: همزمان با دهه فجر سامانه در حال تکمیل صدور مجوز مشاغل خانگی رونمایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، احمد غریوی در جلسه شورای معاونین این اداره کل افزود: دهه فجر یادآور 36 سال شکفتن و پایندگی مسلمین در دفاع از ارزش های اسلامی، مجاهدت برای احیای ارزش های انسانی و جهاد برای برافراشتن پرچم لا الله الا الله است.

غریوی وحدت عموم مردم، رهبری امام(ره)، توکل بر خداوند متعال را سه عامل پیروزی انقلاب اسلامی ایران برشمرد و اظهار کرد: دهه فجر تولدی دیگر برای مملکت اسلامی است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان به افتتاح مراکز مشاوره کارآفرینی اشاره کرد و گفت: هیات های تشخیص در شهرستانهای سلطانیه وایجرود و هیات حل اختلاف درشهرستان خدابنده در این ایام فرخنده آغاز به کار می کنند.

غریوی کسب و کارهای خانگی را به عنوان راهکاری مهم برای ایجاد اشتغال و درآمد دانست و ادامه داد: قابلیت انجام این نوع کسب و کار در منزل سبب ایجاد مزایای بسیاری برای شاغلین آن ها می شود.

وی یادآورشد: متقاضیان کسب و کار خانگی می توانند در این سایت ثبت نام و پس از بررسی در صورت واجد شرایط بودن طرح های آنها مجوز فعالیت دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه صدور مجوز مشاغل خانگی رونمایی می شود

سامانه صدور مجوز مشاغل خانگی رونمایی می شود