مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1393 ساعت 16:202015-02-01سياسي

امام جمعه بیجار: انقلاب اسلامی ایران نمود بارز حق علیه باطل است


انقلاب اسلامی ایران نمود بارز پیروزی حق علیه باطل است.

- " از بیجار، حجت الاسلام علی مرادی ظهر امروز در گرامیداشت دهه فجر که با حضور فرماندار و مدیر آموزش و پرورش و روسای ادارات در مدرسه نمونه پسران شهید با هنر برگزار شد ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ایران با بیان اینکه همواره حق ماندگار و باطل نابود شدنی است اظهار کرد: انقلاب شکوهمند ایران اسلامی نیز در راستای عدالت و برپایی حق بوده و همواره پایدار خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه قرآن قاعده کلی را در راستای حق و باطل خطاب به پیامبر اکرم(ص) می فرماید؛ بگو حق آمد و باطل از بیم رفت و باطل برای همیشه از بین رفتنی است عنوان کرد: معیار حق هر کجا محقق شود در آنجا پیروزی و ماندگاری نیز نمایان خواهد شد.

مرادی یکی از مصادیق این آیه نورانی را آمدن معمار کبیر انقلاب به میهن اسلامی بود گفت: مردم ایران اسلامی با هدف رسیدن به حق به پا خواستند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران نیز نمودی از پیروزی حق علیه باطل بود عنوان کرد: انقلاب ایران با هدف برافراشتن پرچم حق و ارزش های دینی به شکل گرفت و به پیروزی رسید.

خطیب جمعه بیجار در ادامه با بیان اینکه رژیم طاغوت بر پایه باطل بنا نهاده شده بود آن را نمودی از باطل عنوان کرد و گفت: ماهیت باطل بر نابودی و زوال است و هر جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه بیجار: انقلاب اسلامی ایران نمود بارز حق علیه باطل است

امام جمعه بیجار: انقلاب اسلامی ایران نمود بارز حق علیه باطل است